En helt sann historia om en vanlig kväll

Igår hade jag sån tur!! Världens bästa FrkU kom och hämtade mig på jobbet i Trollhättan! Såå skönt efter att ha jobbat tills kl 20... Och att få slippa skumpa runt på bussen...

Hon hämtade mig alltså på mitt jobb, in i hennes fantastiska lyxbil, ned med cabben och iväg mot hemstaden!!

Vinden smekte våra solblekta långa lockar när vi åkte gatan fram och vid de övergångsställen vi stannade vid, flockades männen... Efter en stund kom vi ut på landet och kaffepaus lockade. Picnic-korgen åkte fram - underbart... Vi pratade och skrattade ... Plötsligt brakade det till och ut ur skuggorna kom det rådjur och älgkalvar som ville ha mjölk.. Såå söta ...

Sedan fortsatte vår färd hemåt... Och till slut var vi hemma i staden vi bor i. Jag tackade glatt FrkU glatt för en underbar biltur och önskade henne en härlig kväll. Sedan gick jag upp i vår lägenhet där maken väntade med champagne...

Döm om min förvåning i morse när ingen kom och hämtade mig för att köra mig till jobbet! Jag trodde jag skulle få åka VARJE dag i fortsättningen! Konstigt :-P

Ja, så kan det gå....

Kommentarer
Postat av: FrkU

Eh... Vem FAAAN har stulit min identitet??!!!



För ja har ju stått och väntat utanför din port i flera timmar nu.....

2009-09-22 @ 20:08:27
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: The Librarian

Oj då... Hmm...Förlåt... snyft snyft... Men jag letade och letade!!

2009-09-22 @ 20:11:12
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0