Jag - en rugguggla...

Hmm... Var ute med hunden vid sjutiden imorse. För några var det visst tid att gå hem från fest eller något sånt (såg det ut som...). Jag har aldrig på mig någon som helst makeup tidigt på lördag eller söndagsmornar och ofta ar jag myskläder på mig - dagens outfit var ett par träningsbyxor modell capri från Adidas, top och en STOR swettisjacka i grått.

Mötte alltså ett par killar - fortfarande "glada i hågen" - som stannar upp, tittar på mig och säger "brrr... en rugguggla"... Jippiii... DET är precis vad man behöver höra som start på dagen. ASG... Bobby och jag gick vidare. Det fanns liksom inget att säga... Rugguggla...

Berättade sedan för maken, som först asgarvade, men sedan tittade på mig och sa "men du är min lilla rugguggla ..." Hihi...

Då blev dagen genast bättre! Kanske dock måste börja mejka mig tidigare på dagarna så jag inte skrämmer folk...

Kommentarer
Postat av: FrkU

RUGGUGGLA!!! hahahahah... jag tror jag döööör...!! hahahaha... men lilla du...

U still make my day....

sågar och ugglor och sniglar... hahaah

2009-09-06 @ 17:15:34
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0