Härlig morgon...

Nej... Inte den bästa... Somnade med huvudvärk i går och vaknade med huvudvärk i dag. Tänkte raka benen. Skar mig på tre ställen. Tänkte åka buss - upptäckte att kortet måste fyllas på idag. Fick gå så snabbt jag kunde ned till tidpunkten. Och hann faktiskt med bussen till jobbet! Alltid något! :-) liten hund som fortfarande är hemma från dagis för ögonen blev inte alls glad när jag gick iväg i stället för att stanna hemma och gosa. Får ta igen det i kväll :-) tänkte resten av dagen ska bli kanon! Och stor kram till vännerna!

Kommentarer
Postat av: FrkU

Ibland blir det inte som man tänkt sig. Huvudsaken är att det blir alls, tror jag.

Håller tummarna för avslutningen blir bättre... Kram

2009-09-09 @ 09:12:51
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0