Ha!!

Ha, nu trodde ni allt att ni skulle få ett saftigt inlägg om något helknäppt som den lilla bibliotekarien gjort! MEN där bet ni er i svansen!! Den här dagen gick nämligen helt tokig-fritt förbi!!

KAN i och för sig ha berott på att bussen blev så försenad att jag var tvungen att boka om tiden :-D

Så nu är det nästa vecka som gäller!

Just nu rullar väldigt mycket på väldigt snabbt... Känns ibland som att man vill göra allting på en gång... Och göra ALLT så det blir så bra som möjligt för alla, men tyvärr är det en omöjlighet... Det är väl bara att inse att jag inte har förmågan att fixa allt... FAST JAG VILL DET!!! Morr...

Kramar

Kommentarer
Postat av: FrkU

Jag är ännu förvånad över att han ens VILL ge dig en ny tid... hahaha...



Och du, jag vet att du gör det du kan.

Och hopplösa fall kan inte någon lösa, inte ens Conan the Librarian...

Ta riktning på det som kan påverkas....

2009-09-29 @ 19:48:55
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0