Funderar ibland

på varför konstiga saker händer mig eller rättare sagt varför JAG gör så totalsjuka grejer ibland?? Men det KAN väl inte bara vara jag??

Igår skulle jag på sjukgmnastik för tok-foten. Har ju gått ett tag sedan den stukades, så det var dags. Den trevliga sjukgymnasten och jag pratade glatt om kommande träning och sedan skulle han känna på foten.

Varken han eller jag var tyvärr beredda på att den lilla foten (nej, den är inte så stor strl 36/37) skulle vara så förbaskat öm!! Men aj... Jag hoppade högt och... Jag svär!! Det var INTE meningen att sparka sjukgymnasten i magen!! Foten bara flög iväg!! Ouff .. lät han... Och vek sig dubbel... Nu är jag iofs glad att sparken inte hamnade lite längre ned... Brrr... Tror han tänkte samma sak...

När han hämtat sig lite, placerade han mig på en motionscykel för att se hur foten rörde sig då. Konstigt nog ställde han sig en bit ifrån... Vad han nu trodde jag skulle hitta på när jag satt på cykeln.

Jag fick iaf tid igen om två veckor, så jag FÅR komma tillbaka!! Wohooo...!!!

Vet ni... Idag har det varit en nästan normal dag. :-) Ibland tycker jag om att glädja mänskligheten med sådana dagar...

Kommentarer
Postat av: FrkU

Tycker om när du förgyller min dag med dina härliga berättelser....



Och du är inte ensam att försätta dig i märkliga situationer... dina är komiska, men mina är tragiska....

2009-09-11 @ 08:59:18
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0