Min varg den har tre kanter...

Slarvat med bloggandet igen. Men allt rullar på som vanligt. Med mys, chattande :-), jobb mm. Var på sista riktiga hundkurstillfället igår och liten varg skötte sig så fint! Blev så glad. Sist bråkade han hela tiden men jag kom på anledningen. Stress! Allt gick så fort den gången. Jag hämtade honom på dagis, stressade hem, rusade omkring hemma och packade ihop allt som skulle med. Kastade oss sedan in i bilen, sent ute! Kastade oss ur bilen och sedan då började den lille att vela! Men nu tog vi det lugnt och hade packat på morgonen! Så ska det vara. Inte stressa så varg blir stressad. Och alltså var ju faktiskt felet mitt och inte Bobbys. :-) . Sedan undrar jag vad alla sniglar gör nu. Har du och lägger sig för vintern? Utvecklar de hornblinkers i sina lab? Designar snigelkläder för att klara livet ovan jord under den kalla årstiden?? Och vantar har jag fortfarande inga! Tjoff och ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: FrkU

Vantar ja... så var det ja...

kanske sniglarna tillverkar vantar nu....

2009-10-28 @ 11:48:30
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: Jessica

Men du, har du inte förstått vad sniglarna pysslar med under vintern? DE snor dina vantar helt enkelt och sedan gör de precis som du skriver - designar snigelkläder av dina vantar! Sedan kör de en ordentligt modevisning (och det tar lååååång tid på catwalken), deras hornblinkers fungerar som discolampor och sedan minglar de med berusande champange! Tro mig - det är sant! ;)

2009-10-30 @ 06:37:37
URL: http://kissleberg.blogspot.com
Postat av: Jessica

Meeeeh! Här kommenterar man med ett långt inlägg imorse och det syns inte än...! ;)

2009-10-30 @ 21:24:45
URL: http://kissleberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0