Glad vovve!

Vaknade. Tog en Treo. Gav liten hund mat. Hämtade hundens lilla väst som han måste ha i eftermiddag och la den på govlet. Hunden sprang fram, plockade upp västen, sprang in med den i sovrummet, gömde sig och västen under sängen, kom fram själv, stod bredvid när hans matte (jag såklart) fick ta fram den, fångade hunden, satte på väst och koppel och iväg!

Liten varg slokade dock väldigt med hela kroppen (om ni kan se det framför er...), men ... Helt plötsligt efter halva vägen hoppade han till, började vifta på svansen och gick på det viset hela vägen till dagis!! Jag tror att han kom att tänka på en glad hundsång och gick och trallade på den!! Kanske om sorkar... Precis som jag brukar komma på nya texter (med biblioteksanknytning) till olika låtar! Ni vet: Tomas Ledins "Knivhuggarrock" blir "Övertidsrock", Kikki Danielssons "Bra vibrationer" blir till "Vetenskaplig artikel" och After Darks "La dolce vita"  blir till "Komma till biblioteket". Ja, ni hör väl själva hur kanon det kan bli!!! Wohoo!!! Lite kreativitet bara!! Ni vet väl hur det är??

Nå, i eftermiddag lär liten varg vara något mindre glad eftersom han ska trimmas och då gör det lite ont i huden efteråt... Fast hårsäckarna drar ju ihop sig efter några dagar och han blir såå fin!!

Tjuff!

Kommentarer
Postat av: FrkU

Komma till biblioteket - La Dolce Vita.....???



Och du säger att JAG är knäpp....

Suck...



Men vovve var söt.... det var väl DET han kom på... hur tjejen på dagis skulle tycka han var stilig...!!!

2009-10-15 @ 11:00:49
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: The Librarian

Men hallå!! "Då vill jag komma till biblioteket, aha, då vill jag komma till biblioteket, aha..." HÖR DU DET INTE INOMBORDS!!!???



Ja, lilla Stina kommer att bli sååå impad!

2009-10-15 @ 11:03:28
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: MrsBloodyKisses

Hihi, han e nog kär i lilla Stina! =)

2009-10-15 @ 15:57:22
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0