Fredag!

Jupp! Det ä sant... Fredag kväll är Hääääär!!

Lite trött... Man blir det när de känns som om varenda litet senfäste i hela kroppeländet brinner!! Lite trött på det eftersom det pågått några dagar. MEN de kommer att gå över!! Vet det...

Har ätit färska räkor, baguette, aioli och druckit vin med maken. Myysigt. Han ska dock upp och jobba igen imorgon vid 6-tiden. Själv ska jag iväg vid ett-tiden imorgon och tvingas titta på svettiga fotbollsspelare... Både under matchen och efteråt... JA, vad ska en stackars kioskansvarig kolla på när hon TVINGAS gå förbi omklädningsrummen... Jag har det sååå svååååårt ASG!!

I morgon kväll blir det myyys... Skulle varit iväg på annat, men jag har ALDRIG ngt emot makemyyyyyys!!

Kommentarer
Postat av: FrkU

Och så passade du på att kalla mig sopkvast också....

Jag ska också på match idag... men inte lika bra som din... kanske det finns andra att kika på för min del.

annars får du hälsa dina...!!

2009-10-10 @ 09:52:39
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0