En regnig härlig dag

Sitter i soffan och tinar upp efter flera timmars hundkurs. Regn och blåst, men vad gör det... Hade ju regnkläder på mig!! Hade ju varit bra om de höll regnet ute, men man kan ju inte få allt!!

Vilka underbara kursledare det är!! Konkreta tips, tid för var och en, korrigeringar när så krävs. Värt varenda krona!! I dag var det aktivering för hundpromenader. Alla vargar fick söka efter leksaker i en liten fyrkant, i en stor fyrkant, balansera på stockar i skogen, söka godis i stubbe, och mycket mycket mer. Har nu en trött vovve
:-) . Nästa gång ska jag ha ÄNNU bättre med kläder på mig! Tisdag kväll fram till kl 21.

Ja, en del undrar ju hur jag lyckas hamna i underliga situationer och bland konstiga människor :-) ... Man kan verkligen undra det :-)  Har funderat en del och det kanske beror på att jag ofta är på platser där det är en stor samling människor som "buntas ihop". T ex Högskolan (jobbet), tåget mm ... Eller KAN det vara medfödd begåvning ASG!! Sedan får jag väl gå en kurs i hur man tänker först och talar sedan... Hoppas den kursen isåfall inte är betygsatt... hihi


Kommentarer
Postat av: FrkU

Det är för att du ska kunna förgylla dina vänners vardag ÄNNU mer än med din blotta uppenbarelse.

Se på mig...JAG sätter mig ju bara i märkliga situationer på ett helt annat sät.. Hur kommer DET sig tro?

Glad att du förgyller MIN vardag alla fall!!!

2009-10-05 @ 08:24:48
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0