En helt vanlig dag i mitt liv

Ja, idag har det varit ganska händelserikt. Fast ändå helt ok :-)

Jobbade några timmar och sedan till sjukgymnasten. Och HA!!! Jag uppförde mig oklanderligt!! DET trodde ni väl inte?? Så hädanefter kommer det aldrig mer att komma några tokigheter från mig!! Det är jag helt säker på. Han placerade sig dock på en stol när han skulle greja med ultraljud på min dumfot och la foten hööögt upp på en kvadratisk kudde... Det är tydligen ingen större idé att det görs något annat än ultraljud just nu eftersom det fortfarande är en sån kraftig inflammation i min baktass... Fast lite bättre har den blivit! Och DET är ju bra!!

Hade kommit sms från maken. Den ca 23 meter höga gran som stått vid vår sommarstuga är nu fälld... En lättnad att allt gick bra. Fast en del av den hade hamnat oroväckande nära altanen :-)

Kom hem efter att ha hämtat liten väldigt trött varg... Hittade räkning från elbolaget ang sonens lägenhet (får en del räkningar till min adress). Beräknade glatt att, ja, det rör sig väl om några hundra som vanligt... MEN ICKE!!!!!
Räkningseländet var på 4400 kr!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gaaaah... Efter ett långt samtal med mycket trevlig kundtjänsttant fick jag reda på att det andra elbolaget som levererar uppgifter till det första elbolaget har beräknat FEL!! Och alltså försett elbolag 1 med uppgifter som inte stämde!! De har inte läst av mätaren på de två år sonen bott i lägenheten och den beräknade summan baseras på den tidigare hyresgästen som aldrig bodde i lägenheten, utan hos sin pojkvän... Hänger ni med?? DET vet jag inte om jag gör... Suck...

JAja... Imorgon ska elbolag 2 få sin beskärda del av den skopa ilska jag har inom mig, men ALL heder åt den trevliga kundservicepersonal som elbolag 1 har!!!

Nu sitter jag hemma i soffan. Har chattat lite med världens bästa frkU och fixat i tvättstugan!

Bye!

Kommentarer
Postat av: FrkU

WEh... du tappade mig på typ rad 3... me de gör inget.. på dom bara.....!!

Och idag har du NÄSTAN sluppit mina underliga konversationer och annat jox...

2009-10-14 @ 21:14:43
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0