Dagen i går

Var en bra dag! Kan sammanfattas så här: vaknade, promenad med liten varg till dagis, tåg till Vara Smaskande på bulle, visade databaser och vår webb för entusiastiska fd kollegor, åt lunch med desamma, ringde en snäll farbror i Vara, pratade med samma farbrorsominteärsläktutanen74årigmycketensammansomblevförtjustimignärjagjobbadedärförnågraårsedan, fick erbjudande om att följa med honom till canada över jul som sällskapsdam :-) särskilt som jag kan engelska... , log snällt till svar och började prata om annat, satte mig på tåget hem, åkte en bit, konstig man går fram och tillbaka framför mig, muttrar för sig själv, konstig man går in på toa och säger högt och tydligt "hej hur mår du?", människor i fullsatt tågvagn stirrar mycket förvånade så varandra undrande VEM ELLER VAD han pratar med... , konstig man kommer ut, ställer sig framför mig och stretchar..., jag byter vagn, lugn återstående resa, promenad hem, pussar på make och varg, får rosor av make, make får mer puss :-) , ser film, somnar! DET var min dag i går! Ser fram emot den här dagen!

Kommentarer
Postat av: FrkU

Och återigen lyckas du hamna mitt i de konstigaste situationerna...

Ska inte berätta hur jag tolkade vissa andra saker ...



Idag kommer nog bli en lika hysteriskt bra dag för dig... Om inte annat kanske jag ger dig ett par asgarv ur mitt "patetiska liv".... gjorde ju det genom att bara sms:a om min tolkning.... god morgon!!

2009-10-02 @ 08:21:08
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: Oxåägaretilllitenvargmedmustach

Rena Hollywoodfrun ju! Vet inte om jag vågar komma med simpla bowling eller wii-erbjudanden längre. :)

2009-10-02 @ 10:17:16
Postat av: Jessica

Låter som en händelserik dag! Håller med FrkU att du hamnar då i de mest konstiga situationer - hur lyckas du? Önskar jag kunde krypa ner i din handväska och få ta del av alla upptåg!!! :)

2009-10-03 @ 09:06:13
URL: http://kissleberg,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0