Underbar helg!!

Så fort den gick... Helgen. Men den har varit underbar :-) I fredags hade maken och jag varit ett par i elva år!! Och varje år gör vi så att jag lagar mat, som vi intar med lite gott vin till, på kvällen - bara vi två... (ja liten varg var hemma också). I år blev det kycklingfilé under ett täcke bestående av hackad persilja, skuren grillad paprika, vitlök och mozzarella. Tilll det åt vi min potatisgratäng och god sallad... MUMS!! Maken hade ordnat med övriga myset - en massa levande ljus och lugn musik.

Igår, lördag, var det så dags att fortsätta vår myshelg. Det blev filmen "Så olika" på bio. Det roliga var att jag inte hade en enda förväntning på filmen - trodde inte att den skulle vara bra, men så fel jag hade! Den VAR bra! Efter filmen vandrade vi vidare till Kvarterskrogen där vi åt gott och njöt av varandras sällskap. Vi hade tänkte gå vidare, men kom på att ingen av oss kände för det, så vi åkte hem och fortsatte mysa :-)

Idag har vi varit på promenad, städat och pyntat. Och..., ja, det blev ju störtmysigt!! Hahahaha...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter underbart! Så härligt att bara umgås och njuta av varandras närhet. Det är sådana tillfällen som känns riktigt lyxigt! :)

2009-11-30 @ 10:03:32
URL: http://kissleberg.blogspot.com
Postat av: FrkU

Så himla glad för er skull...



Could have been there to...!

2009-11-30 @ 13:26:55
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0