Sushi, Tacos, TP och mys

Så har man testat sushi... Var såå misstänksam, men till slut kunde jag inte motstå FrkUs berättelser om vad gott det är... Blev helt plötsligt vilt sugen på det!! Ringde FrkU som skulle komma och kolla Idol och ha lite allmänt trevligt med oss. Sagt och gjort! Kvällen kom med sushimys till henne och mig. Maken höll sig till ost och kex. Hans nya måtto: "Våga vägra sushi"!!

Vad gott detvar!!!! VARFÖR har jag inte ätit detta tidigare??? Tog stooora matskedar fyllda med wasabi och smaskade så det stod härliga till!! Idol var kul att se som vanligt, men man undrar ju hur folket tänker ibland...

 

I lördags åt vi en annan exotisk rätt - tacos :-) Två kg köttus färsus (köttfärs på latin) stektes upp med goa kryddor och avnjöts vid matsalsbordet tillsammans med mor, far, son, sons flickvän, maken och liten varg vid fötterna. Gott - det var väldigt längesedan, men vi beslöt att det skulle ske oftare! :-)

Sedan körde vi "tjejerna" mot "killarna" i TP... Jämn fight som vi förlorade... Gaaaaaaaaaaaaah... JAg vill inte säga att jag är en dålig förlorare, men jag vill VÄLDIGT gärna vinna!!! Hmm...

Och så har jag fåt hem PS2 och inhandlat Singstar - började med ABBA. Vet inte vad jag gör för fel!!!!! Hur kan det låta bra när man spelar upp det efteråt, men ändå få så kassa poäng!?!?!?!? Snyft...

Men vänta bara... Ska få till tekniken!!! Mooahahahaaaa...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0