På väg igen!

Till Stockholm för ett seminarie om "bibliotekets varumärke". Marknadsföring är kul och vad kan bli bättre än att sätta det i relation till bibliotek!?! Jag bara frågar??!! :-)

Hittills har allt funkat. Den FÖRBOKADE taxin kom när den skulle, tåget ligger i fas med tidtabellen och jag ... ja, jag har blivit serverad frukost vid min plats! Underbart. Kaffe var välbehövligt!! Och juice, macka, en massa grönsaker (ja, ett salladsblad, en gurkskiva och en strimla av en paprika är väl en massa grönsaker!?) och någon mysko dryck som visst skulle ge energi - haha!! Nu ä jag mätt för flera ååår framöver!!

Ska ut till härliga Djurgården och hade gärna gått om kring där ett tag, men kommer att ha hu bråttom som helst när jag ska tillbaka till centralen i em. Haha... Samma avgångstid som i fredags... Undrar om jag kommer förbi Laxå... ASG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0