Vilken kick!!

Vilken kick det är att känna att man börjar bli friskare!! Har hostat i över en månad och NU äntligen börjar eländet ge med sig! Lyckan är stor! Känner mig sååå stark! Och glad - fast det är jag ju oftast! Kuligast så :-)

Ska ha några lite ensammare dagar från och med torsdag. Jag ska jobba helgen, så maken åker till stugan själv... Nåja jag ringer ju gratis till hans mobil, så jag överlever väl... Men det är ju inte så lätt att vara ifrån den man älskar. Vi har ju bara varit ihop i tio år :-)

Konstigt för det  känns fortfarande nytt och pirrigt - jodå visst har även vi en vardag, men aldrig tråkig!

Sitter och har just varit på lunch. Har haft pass i infodisk på vårt bibliotek hela förmiddagen så nu blir det ganska gott med lite inre tjänst. Och så kan man passa på att ta ett par minuter till bloggen också. Men nu ska jag hugga in på arbetsuppgifterna - Jippiiii

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0