Somliga gåååååååår i...

... knallröda stövlar när det är strålande solsken! Jo, det är sant!!! Jag såg det själv igår! För det var naturligtvis jag!!!
Till mitt försvar måste jag säga att det ösregnade när jag gick till dagis med lilla vargen i går morse och inte trodde jag att det skulle bli fint på eftermiddagen - kanske måste lära mig att ta en titt på väderprognosen...

När jag kom hem till Uddevalla efter jobbet och gick igenom stan fick jag många konstiga blickar... (eller om det var lystna hehehe) och en liten otäck unge på ca fem gapade "MAAAAMMAAAA! Tanten (TANTEN!!!) har gummistövlar pååååå siiiig!!!"

Elaka små dvärgar... En fruktansvärd upplevelse!! GAAAH...

Kommentarer
Postat av: FrkU

Du.. det är ok... att ha röda stövlar är faktiskt modernt.. .

Och jag tror den lille var avis... jag e de alla fall..

Om inte annat kan du få låna våra stövlar... rosa-zebra randiga..!!

2009-05-07 @ 08:25:48
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0