Skööönt att slappa!!

Eller det hade det varit om inte 21-åring med flickvän bestämt sig för att göra pannkakor... Fast de hade inte kollat så att det fanns ägg och sedan dess (efter de gick och handlade) så har de frågat olika pannkaksrelaterade saker ca tjugo gånger. Jag är rätt så säker på att sonen hoppas jag ska ge upp och gå ut i köket för att fixa klart deras mat... Men .... it's neeeeever gonna happen... Moooahahahaaaa...

Sedan ringde "lillpöjken" och behövde något han också... Bobby ligger dock och vilar sig... Det KAN nog bli en go kväll iallafall :-)

Och tänk så go den hade varit om maken varit hemma... Nu får jag nöja mig med telefonsamtalen, men då får jag ju hörs hans röst iallafall och imorgon kommer han ju hem!!! Jippiiiii och den hr helgen var min sista helg för i vår!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

ASG!! Läste just vad jag skrivit... Den sista JOBBHELGEN(!) ska det vara !! Jo, jag VEEET at det kommer en massa underbara helger framöver också :-)

2009-05-09 @ 20:22:17
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: FrkU

Hahaha... som det blir.. men det är Björnens fel... eller...??



Kram kam

2009-05-09 @ 22:03:06
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0