Ser på en av de bästa TV-serierna nu!!!

Ja, det  behöver ju egentligen inte sägas - talar så klart om House!! Han kan vara kul, dräpande, ironisk och alldeles, alldeles underbar... JA, det finns ju de som tycker bättre om Deperate Housewives (hihihi), men eftersom jag missat ca 350 000 avsnitt, så tänker jag se till att jag kan se den från början istället och då kunna hänga med.... Roligare så...

Lite fika med min underbare make har jag också hunnit med, likaså en promenix med liten Bobby-vovve! Glad, men trött efter att ha spanat in snygga tikar hela dagen (Bobby, inte jag). Enligt säkra källor missade jag FrkU med ett ar minuter annars hade jag kanske hängt på idag och givetvis hängt med i hennes gångtempo :-)

Det har varit en bra dag, men nu är det extremt mycket på jobbet igen. Otroligt mycket som ska hinnas med och dessutom tar äldste sonen studenten nästa torsdag... Mat ska fixas, plakat fixas - gaaaaaaaaah... Men mamma vill ju gärna hjälpa till, så då ska jag låta henne göra det!

Ser fram emot morgondagen!

Kommentarer
Postat av: FrkU

Missade mig med ett par minuter...??

säkra källor...??!!



Nu får du allt ta och berätta...

2009-05-27 @ 08:13:13
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0