Pustar ut...

Nu vet jag - det var inget farligt i brevet... Lättad, men sonen fick sig en extra tankeställare, vilket nog ändå kan vara bra...

Själv är jag nyss hemkommen från matchen Oddevold-Motala... 1-3 blidde det, men efer några timmar hårt arbete med kioskansvar fick jag min belöning :-) Var tvungen att gå i korridoren förbi spelarnas omklädningsrum... hehe... De stänger inte dörren om sig och jag fick kämpa hårt för att titta åt ett annat håll...

Nån som vill hänga med nästa gång??


Nu ska jag ta det lugnt en stund och bara tänka glada tankar


Kommentarer
Postat av: FrkU

Återigen....MÅSTE DU TALA OM NAKNA KARLAR I MIN NÄRHET????!!!

SUckk... och till och med sända ett sms om det...

GGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!!!

JAG ska MED nästa gång.. Annars vill ja ha en ny Librarian!!! så de så!

Skönt med onegativa besked.. eller ialla fall inget jobbigt brev...

2009-05-10 @ 22:20:41
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0