Oj, hur gick det här till??

Helt plötsligt bara tangentbordet drog till sig mina fingrar, skapade en blogg och nu är jag här!! Konstigt... Och från och med nu ska även jag dela med mig av mitt liv, funderingar, glädje och, ja, kanske till och med sorg - vem vet vad livet för med sig...


Än så länge vet ingen att jag har den här bloggen, än har ingen läst vad jag skrivit och ingen vet vem jag är...


Och vem är jag då? Jo en 44-årg bibliotekarie från Västkusten. Glad, positiv för det mesta och fullkomligt älskar mitt jobb!!! (MEn mest älskar jag min man sedan 3 år tillbaka).

Spenderar fritiden med man och hund. Jodå, jag har barn också, men de är så stora


Kommentarer
Postat av: FrkU

HA!!! Avslöjad!!



Välkommen käre vän!!!

2009-05-07 @ 08:23:02
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0