Och visst gick det bra till slut!!

Och Sverige är i finalen!! Fast man undrar lite om det är juryns val (som förra året för Perrelli) eller om det faktiskt var folket som röstade in Ernman... Hoppas givetvis på det sistnämnda. Vore ju synd om vårt bidrag inte fick några röster :-)

OCH hoppas verkligen det händer ngt positivt med ljudet tills på lördag, för visst sjunger hon gudomligt och är väldigt vacker, men sången gick ju inte alls fram i TVn - trots surroundljudet...

Mitt under semin hände ngt otäckt... Chattade med FrkU och hon ville ha med mig på raska promenader. ALLTSÅ!! Hon har en hastighet på dryga 8 km i timman nästan somen jäkla cykel. (JA, jag sa nästan... Och inte cyklar jag fort när jag cyklar...). Men jag ska minsann hänga med!! Jag ska visa hela världen - eller iaf FrkU :-)

Nu sitter jag och väntar på studenter att vägleda i informationssökningens vidunderliga värld. Ännu har inget kommit och det är SVINKALLT i den här salen!!

Annars är det bra!! :-)

Kommentarer
Postat av: FrkU

Stakkas liten....

Men du.. räknade lite fel igår. Det var inte dryga 8 km i timmen, utan 7,05 km/h för att vara exakt.

Känns det bättre... och vettu.. jag KAN så saktare...

Bli inte sjuk nu bara och var en snäll tant mot de små studenterna... kjam

2009-05-13 @ 11:02:52
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0