Ny förlust

Ja, så har jag varit på vår fotbollsarena igen och grejat - NEJ jag var INTE med och spelade och det var INTE mitt fel att vårt lag förlorade. Grrr....

Men det var kul med allt folket som var med och hjälpte till! Och större delen av matchen ledde vi och då var det  också kul :-)

Denna gång höll sig dock fotbollsspelarna i omklädningsrummen efter matchen, så det var inte så mycket kul att titta på fniss...

Ja, imorgon är det en ny rolig arbetsdag! Och sista kvällen att jobba kvll för terminen! DET är skönt!!

Kommentarer
Postat av: FrkU

SKÖNT att höra att mina hot till dessa grabbar fungerade. En liten fågel viskade till dom att det skulle springa omkring en liten tant med klipulver efter matchen.... och kasta på alla de nakna karlar som sprang ute i korridoren eller som glömde stänga dörren till omklädningsrummet. Hon skulle vara förklädd med drickabackar och korvbröd!!

HAHAHA!

Kram på dig!!

2009-05-25 @ 08:30:50
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0