Matlagning och kval

Ja, så var det dags för kvalet i Eurovision Song Contest! Får väl lägga några röster på deltagande grannländer för att väga upp "kompisröstandet" från nationerna i öst :-) Mmm... Visst är det konstigt att vi ser snett på deras röstande när i i alla år gjort samma sak...

Ikväll är det alltså TVn som gäller. Med make och liten vovve, Borde egentligen suttit med lite jobb, men jag tror inte riktigt det funkar med jobb dygnet runt ... Ska ju vara ledig på fredag och sedan är det semester  en vecka, så vår webb måste vara uppdaterad innan ledigheten. Nåja, det löser sig väl imorgon.

Måste fixa käk också! Hungriga människor världen över skriker efter min matlagning (eller om det kanske bara var sonen som skrek från SIN lägenhet? ) . Han ska iallafall få fisk (stekt) och till oss andra planerar jag göra kycklingwok! Mums!!

Kommentarer
Postat av: FrkU

Misstänker att Malena inte kommer att synas på lördag så de e väl lika bra.

Men jag missar som sagt Desperate om jag inte sätter min plan i verket och söver den lilla.

E så himla trött idag så det blir nog en timmes rask promenad snart...

heja heja heja

2009-05-12 @ 18:25:46
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0