Man får inte slå andra människor...Man får inte slå andra människor

Man får inte slå andra människorMan får inte slå andra människorMan får inte slå andra människorMan får inte slå andra människorMan får inte slå andra människorMan får inte slå andra människorMan får inte slå andra människorMan får inte slå andra människorMan får inte slå andra människorMan får inte slå andra människorMan får inte slå andra människor

Inte ens ex-make som ständigt kränker och fäller vidriga kommentarer.. Om man är 47, bor i en lägenhet som bekostas av ens föräldrar, äter mat som ens föräldrars pengar har betalat, inte har ngt jobb, ingen A-kassa, ingen Soc ("de bara kränker en") SÅ HAR MAN FAN INGEN TALAN!!!!

Ja, ni som känner mig vet att det inte är första gången detta är på tapeten... Jag lägger ut tusentals kronor varenda jäkla månad för att sonen ska få ordning på tillvaron, Men vad jag än säger och gör så räcker det inte i exets ögon... Vi har inte talats vid sedan november, men nu har han börjat snacka skit med killarna istället... Jag ger uppenbarligen yngste sonen för lite mat när jag vägrar betala för fem middagar/dag, jag köper "för billig mat", maten är för stark eller så smakar den inget (OCH HUR VET EXET DET??) . Jäklar vad DEN stackarn måste ha lidit under våra 14 år tillsammans... Och TÄÄÄNK på min stackars Björn... Man undrar ju hur han klarar att äta min oerhört äckliga mat (som för övrigt sonen äter med god aptit!!!).

Jag borde absolut inte bry mig om vad exet säger men jag blir såååå.... Gaaaaaah!!!!

Låter jag förbannad??? DET är bara förnamnet!!!!

Kommentarer
Postat av: FrkU

Man får slå dumma ex!!

Han agerar i panik... för han har ju uppenbarligen inget annat spännande i sitt liv och då måste han se till att alla andra lider. Och han vet att lättast är att gå på de som är närmast.



Försök skaka av dig... Såna ex är idioter!!!

Krama om stackars Björnenockså!!

2009-05-09 @ 11:46:31
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0