Konstigt. Som en stor våg...

Ja, så var det dags. Är på väg till skövde och begravning. Jag har haft en viss distans till det här tillfället. Det är brorsans svärfar och han stod mig inte så nära. Men ändå. Mycket har hänt för den delen av familjen just i maj. Brorson föddes och begravdes i maj för 12 år sedan. Och för snart fem år sedan dog brorsans Svägerska, en av mina äldsta vänner, i en stor hjärnblödning. Vi hade känt varandra sedan vi var 14 och det känns fortfarande ofattbart att hon inte finns kvar. Jag var inte beredd på att känna så här idag, att minnena skulle komma likt en stor våg. Vill helst att det ska vara klart så jag kan åka hem igen. Kram

Kommentarer
Postat av: FrkU

Sänder en stor Bamsekram och en tanke till dig!!!

2009-05-15 @ 10:27:43
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0