Kom på en sak!

I kväll vid nio-tiden :-) är det tre år sedan min älskling friade!! Eftersom jag aldrig trodde det skulle hända, så blev jag otroligt förvånad och otroligt lycklig! Han gjorde det genom att spela upp ett fint bildspel med tillhörande musik. Han hade jobbat på detta i flera månader för att det skulle bli perfekt och det blev det! Han var nog ganska säker på att jag skulle säga ja - han hade en flaska god champagne inköpt för detta speciella tillfälle. Snacka om planering :-) . Blir varm bara jag tänker på det. Fint minne!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Jamen, nu hittade jag dig ju! VA skoj! Kram!

2009-05-23 @ 20:47:24
URL: http://spaces.live.com/MrsBloodyKisses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0