Gaaah...

Frustrerad! Vill bita någon eller kanske sparkas!!!

Ett under att jag kom ur sängen imorse... Inget kul alls. Ena skulderbladet hade låst sig på nåt sätt och det gör ONT!!! Tog mig dock ur sängen, ut i duschen och fixade till mig så gott det gick. Blåsa håret var inet att tänka på. DÅ kom jag på det! Jag hade kvar Voltaren!!! Jippiiiii...

Kom iväg till jobbet där jag ska vara med och ta emot ett antal högskolor som vi samarbetar med vad gäller skrivstöd till studenter med någon form av funktionsnedsättning eller helt enkelt har trubbel med det akademiska sättet att skriva. Rundvandring, redovisningar, vetekudde :-) , mer Voltaren och så ev tidig hemgång (tror jag).

Men annars mår jag bra!! Och jag ÄR glad, bara behövde gnälla lite!!

Kraaam

Kommentarer
Postat av: FrkU

stakkas dig.. men du ska va glad.. du har ju semester snart.. Å ja kommer väl att få en lång semester själv inom kort...

Idag kommer vi få veta vad som ska ske... officiellt och vilka planer de har för oss...

huga!!

Kjam... kanske jag kommer och våldgästar dig i stugan i helgen... hur de nu är med buss/tåg till er... hahahah

2009-05-14 @ 09:53:07
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: The Librarian

Det går bra med bussar mm. Ta dig bara till Dingle, så Hämtar vi dig!! Som ett skott (eller två!!). Hör av dig när du vet mer om vad som kommer att hända med ditt jobb! Kraaaam

2009-05-14 @ 10:02:46
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0