Fundersam och bekymrad...

Sonen fick ett brev. Vi vet inte vad det är, eftersom det är rek, men min fantasi - som är alldeles för livlig för mitt eget bästa - satte igång. Låg ensam, orolig och funderade halva natten... Är det något jag avskyr så är det konstiga saker som sker när man inte har någon som helst möjliighet att göra ngt åt saken... Har så svårt att hantera den känslan som då kommer och man vill inget annat än att måndagen ska komma trots att man bode koppla av när det ändå är helg...

Nu är en ny dag här. Maken är hemma!!!! (Lycka!!!) Oron sitter ändå kvar, men jag vet ändå att jag vad det än är tänker vända det till något positivt (om det skulle vara något negativt...).

Väntar på att han ska åka och hämta ut det jäkla brevet så jag vet...

I Övrigt innebär den här dagen jobb för Oddevold på Rimnersvallen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0