En ny dag!! Jippiiii

Hej bloggen!

Nu är jag här igen. Känns som jag nyss kom till jobbet, trots att det är lunchtid. Slängde i mig ett par mackor som jag har tänkt ska räcka som lunch idag.

Är småsur på äldste sonen som inte kom hem med mitt busskort igår... Han hade lovat!! Och jag fick ÅTERIGEN lägga ut pengar på extrakort... Tänk att "ungar" inte kan fatta att föräldrar inte är gjorda av pengar!?!

Idag ska jag jobba kväll! Skönt för då kan jag förhoppningsvis jobba ikapp lite...

Ska också följa hockeyn ikväll via nätet, så jag vet när jag ska få det stora nöjet att se kvarten med FrkU!!

Kommentarer
Postat av: FrkU

Tänk att ungar aldrig lär sig... nästan som med gamla hundar...

2009-05-07 @ 08:23:39
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0