Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Ca fyra veckor kvar till semestern... Hur mycket jag än älskar mitt jobb, så måste jag nu inse att jag är totalt slut... Igår efter avslutet på kursen jag gått under snart ett års tid kände jag mig som en speedad hamsterättling som bara var lycklig över avslutet!! Men nu är jag såå trött att jag knappt håller ihop. DET kan inte vara bra... Och jag har fortfarande massor att göra. Nå, nu kommer ju helgen och jag ska försöka varva ned. Det går säkert jättebra :-)

Längtar efter min man som varit i stugan jättejättelänge - sedan igår... Men ikväll sätter Bobby och jag oss på bussen och åker ut till honom. Skööönt!!

Kommentarer
Postat av: FrkU

Bensinen tar slut ibland, oavsett hur kul det är.... Man måste tanka, och reconda...

Så semester är du välförtjänt av...



Krama Björnen från mig!!

2009-06-12 @ 12:46:54
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0