Vill ha semester...

Varmt, härligt, och så jobbar man!! Men fick mycket gjort. Försökte även terrorisera FrkU med msn, men det gick inte... Hon ville inte leka med mig idag :-) . Eller, ja, det är väl jobba man ska göra på arbetsplatsen...

Nu har jag just dragit hem en liten trött hund från dagis. Han ville lägga sig på varenda liten gräsplätt han fick syn på, men blev stoppad av elaka matte som ville hem. Sitter i soffan - svalt i vardagsrummet... Gott.

Och ikväll börjar en av mina favoritdeckare. Morden i Midsomer. Lovin' it!!

En och en halv vecka kvar till semestern. Aaaand counting down...

Kommentarer
Postat av: FrkU

Jobba ja.. det är väl det minsta man kan säga just nu... SÅÅÅÅ mkt att sätta sig in i...

Men nu e jag här!!

2009-06-23 @ 22:00:11
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: The Librarian

Jippiiiii!! She's alive!!! :-) Fattar väl att det är massor att göra!! Bara bråkar lite :-)

2009-06-23 @ 22:07:58
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0