Utmaning antagen!!

Ok, FrkU, jag plockar upp handsken - du trodde väl inget annat?!

Mina ord (efter ett jäkla letande i mobilen):

abstinens bebisar bebisen bearnaisesås behövs centraler Bew chilisås chips allafall blogg bloggen älsklingen brorsans astman bryggt avslappnande fantomen efterskott diverse fläskflé emilie förbannade förkylningen förmiddags fotbollsspelare envisats dragkedjor friskis frisören frökens evigheter examinationsuppgift hamster helenes helsicke inhandlat installerande hostat INTE grattar grillad grillkorv grillning hundmat karaoke leifs jessicas kickar librarian klädkammaren klänningarna klingat klumpar loggar konferensrum kopplande köttfärs mailen marinerar måste nathalie nathalies oddevolds mickes mobilen mulna munkedal relaterat piggna planterar plantering plugget snacks rogers snubben snygging speedad sponaniteten sprängs rufsar stövletter strular stugans stureplan rymlingen systerlig våffla VILL vitlöksbröd tjatar tjena tjim toast uppfostrade webmail willys

Har haft min mobil sedan 13/2, så en del har hunnit komma in :-)

Och vad drar vi nu för slutsats av detta?? Hmm... Ja.... Vet inte men det var kul att se vilka ord jag glatt lagt in.

Kommentarer
Postat av: FrkU

Hahahaa... så kul... Kände igen väldigt många av orden... hahaha!!



Ledsen ja inte kommenterar mer nu... lite ledsen idag...

2009-06-14 @ 20:27:10
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0