Underbar dag i går!!!

Medan en del verkade ha "sisådärväder" hade vi en helt underbar dag igår (precis som den jag vaknade upp till idag). Maken och jag tog med liten Bobby i bilen och åkte en sväng till Fjällbacka. Gick omkring och myste i solen. Sedan åkte vi tillbaka till stugan och åt och drack lite gott vin. Mums en härlig sommarkväll.


Har haft en underbar dag! Sov länge, myste var i fjällbacka. Och hela tiden var min vän solen med!

Det var längesedan jag kände mig såå avslappnad. Sååå skönt. Men jag måste fortfarande lära mig att jag inte KAN hålla på i samma tempo hela tiden - och det är svårt när det är så otroligt mycket att göra. Kommer det en person till och frågar vad vi gör på somrarna när vi inga studenter har på Högskolan (eller på vårt bibliotek) så biter jag nacken av dem... Tänk att folk inte kan fatta att vi har samma yrke året om - och det är när vi (i det närmaste) är studentfria som vi ens har chansen att jobba ikapp allt som fått ligga och vänta... Men jag har ändå världens bästa jobb!! Jippiiiii!!!


Kommentarer
Postat av: FrkU

Ser helt magiskt ut... Som västkusten är!!

Njut så mkt du kan och håll hårt i din man....

Kramar

2009-06-14 @ 20:25:27
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0