Skräck och fasa...

... Trollhättan är en konstig stad... Gick hem tidigare idag eftersom jag skulle med sonen till Arbetsförmedlingen mm mm. Döm om min förvåning när jag lugn oskyldigt och stillsamt gick vägen mellan Högskolan och Resecentrum, vänder huvudet åt höger mot en park och får se ett antal nakan resp halvnakna människor ligga och sola!! Och det var INTE vackert - jag lovar!!! Gaaah... Nu låter jag väldigt pryd, men man behöver ju inte ligga så mitt istan?!?

Konstigt... Mitt istan... Tänk om jag får mardrömmar och men för livet?? Jag menar... Att se nyduschade fotbollsspelare är ju mer trevligt... Hehehe...

Tur att inte Bobby var med...

Resten av dagen flöt på så bra så bra, men jag undrar hur jag överhuvudtaget ska få igång mina fötter imorgon. Gick flera timmar på stan och avslutade med att inhandla förnödenheter inför kvällen. Träffade på FrkU!! Och maken mötte upp vid mataffären med bil och det var nog tur :-)

Jepp - imorgon är en ny härlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0