Imorgon!!

Jaaa!! Sverige vann just Malta-matchen!! Jag såg ärligt talat inte så mycket av den, men kul att de vinner nåågot...

Själv ser jag fram emot morgondagen då jag ÄNTLIGEN kommer att bli klar med min dum-kurs... Visserligen ger den nog mer pengar vid nästa löneförhandling, men ändå... pestigare kurs har jag aldrig varit med om... Men snaaart är den ett minne blott. Hade skickat in slutliga uppgiften i måndags, men när examinatorn skulle kolla den så gick filen inte att se... Gaahh... Men världens bästa Superhjältinna kom till min räddning och det tog inte mer än MAX 2 min, sedan hade hon fixat det som mina arbetskamrater och jag gick bet på. Hon är så bra att hon knappt vet om det själv :-)


Och snart är det helg igen!!! Ut till stugan med make och liten hund. mysa i regn eller sol. Och SOVA!! hoppas jag.

Mr Mys himself


Kommentarer
Postat av: FrkU

Missade ju alla 4 målen.. MORR!!! Men vad gör man inte för Dotras proffsträning med landslagstränaren....

Superhjältinna.. fniss...!!

2009-06-11 @ 07:31:10
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0