Hmm...

Skulle få hjälp av två personer med förberedelser inför morgondagens studentkalas. Mannen ställde sig visserligen i köket och stekte köttbullar efter önskemål från sonen, men kvinnan...

Hon satte sig i soffan i vardagsrummet i ett par timmar och bara satt... Hon frågade vad hon skulle hälpa till med, men när jag bad henne hjälpa till med att stryka några grejer så var det för besvärligt!!! VARFÖR då erbjuda sig att hjälpa till??? Och inte fasen ber man väl om att jag ska göra kaffe mitt uppi alltihop!?! Jag sa att visst kunde hon få kaffe, men då fick hon göra det själv... Då blev det inget!!

Visst kunde jag fått hjälp av andra till mig närstående personer, men i rena ilskan och frustrationen så fixade jag det mesta själv. Men tack för erbjudandet :-) !! Du vet ju vem du är?! 

Nu är det mesta klart iaf. Kallmarinerad fläskfilé, pastasallad, tortillastubbar med Salami, Köttbullar :-) , rökt skinka, kalla såser... Och brosan tar med sig vin :-) Han tyckte inte man skulle ha studentfest utan vin...  Så han fixar! Hehe... Inte mer än rätt när jag har köpt blommor från honom och hans familj. Hihi!

Natti tror jag det blir snart!

Kommentarer
Postat av: FrkU

Tänk att du e som jag.... (och ja e som du, finns i alla lägen...)

"KAN SJÄLV" och in ren ilska bara gör det för uppenbarligen gör man det bäst själv så det blir gjort!!

Men det låter som du fick koll på läget... bidde hungrig bara jag läste allt det goa du gjort.... Nästan så jag funderar på att kraschbesöka er ikväll hehe ;-)



KRAMIS

2009-06-04 @ 08:04:37
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: Karin

Du e redi du! Det lät som en hel del nam-i-nam!

2009-06-05 @ 13:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0