Grillning, kubb och ABSTINENS!!!!!

Puh... Värmen är härlig, men varm.

Tillbaka i stan igen efter ett par underbara dagar i stugan med min älskade. Räkor, baguette, vitt vin mm i fredags och igår blev det lugnt och stillsamt fram till 18-tiden då kompisen H med dotter dök upp. Har inte träffat J (dottern) på länge, så det var kul att se henne. Och vilken liten galning :-) . Hon tjoade, hoppade omkring och verkade tycka att livet var helt ok... Minst sagt!! Det blev lite kubb och grillning också innan de åkte hem frampå kvällen.

Medan kubbspelet pågick så fick liten Bobby vara på altanen. Han nöjde sig  dock inte med det utan gick till köket och kikade ut genom det öppna fönstret. Maken och jag hade delade meningar om det var möjligt att Bobby skulle få få sig att hoppa ut genom fönstret eller ej. Jag såg flera gånger att hunden tog sats och visst fick jag rätt... Rätt som det var förvandlades Bobby till en fågelhund och flög ut genom fönstret. Som tur var klarade han sig helskinnad. Fick vara lite ont i tassen en liten stund, men mest var han chockad... Sedan stängde vi fönstret och Bobby lade sig snällt på altanen resten av tiden :-) Och i fortsättningen lyssnar maken på mig (hihi)

Det värsta var dock att bli utan tillgång till mobil. BÅDA laddade ur!!! Nästan ETT DYGN fick jag vara utan!!!! Laddaren låg kvar i staaaaan!!! Men nu är allt i sin ordning igen :-) PUH!!!

Kommentarer
Postat av: FrkU

Fågekhund.. hahaha...



Synd jag inte fick uppleva detta ;)

Men det kommer fler gånger... både ensam och med sällskap hoppas jag...

Kramis

2009-06-28 @ 23:57:50
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0