Sommar, sommar, sommar...

Ååå vilken underbar kväll det var igår! FrkU och jag satt och myste, åt och drack gott och pratade så det stod härliga till!! Suveränt med sådana vänner!! Oförglömlig kväll och jag var jätteduktig och gjorde inte några dumheter... Hehe... Fast jag var lite sugen på att hoppa upp på hästen som drog omkring på en vagn. I min fantasi skulle jag glatt tjoa Yyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Och få upp den stackars nordsvensken i galopp... Men... JAg skippade det :-)

Är lite trött idag, men är glad. Ska åka med min älskling till stugan och det blir myskväll!! Och imorgon kväll blir det fest!!! Lilla Bobby är nytrimmad, men lider rätt ordentligt av värmen, så det blir gott för honom att komma ut till landet. 

Ser nu alltså fram emot en ljuvlig helg med sol innan nästa veckas regn. Hahaha... lagom till min semester kom regnet!! Fast... Det ÄR skönt med upphåll i värmeböljan - bara inte uppehållet blir föör långt.

Kram alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0