Onsdagsmys

Eftersom jag inte bloggat på flera dagar har jag lovat kära FrkU att genast skärpa mig! Så här kommer ett inlägg :-) ! Har haft Onsdagsmys med världens bästa FrkU! Satt på hennes balkong och avhandlade en massa ämnesområden. Åt en underbar macka som hon komponerat och drack gott vin till. Mums! Ljuslyktan som stod så bordet kom verkligen till sin rätt när mörkret föll och kvällen började övergå till natt. Och så skönt väder det blev. Nu är jag hemma igen och har lagt mig tillrätta i sängen. Lille Bobby ligger som vanligt i mina knäveck. Gott sällskap när maken är kvar i stugan över natten. Men i morgon kommer även min älskling hem :-) !!

Kommentarer
Postat av: FrkU

HAhaha... du gör verkligen ALLT för att hinna före mig va?

Fick du något svar på ditt sms??? hahaha...

Tusen tack för sällskap....

2009-07-30 @ 08:55:27
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: The Librarian

He he!! Jupp... Var ju tvungen att vara först!! Inget svar ännu ASG!! Väntar ivrigt :-)

2009-07-30 @ 09:39:57
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0