Kiosktält och konstiga busschaufförer

Idag har jag varit med och förberett den stora fotbollsturneringen. Eller iallafall aktiviteterna i kiosktältet där jag ska jobba hela dagen imorgon! Min kära far kommer och hämtar mig och lilla vargen kl 6.30 (yyyyyl!!!) förvidarebefordran till Bodelefälten.

Skönt att få åka bil med tanke på den otroligt dumma busschaufför jag åkte med idag. Jag gick på bussen några minuter innan avgångstiden var inne - ingen busschaufför, men öppna dörrar... Därinne satt ett par passagerare till och vi väntade... Ett par minuter EFTER avgångstid kliver han lååångsamt ombord, suckar djupt  och utbrister: "Jaha... Ni ska med alltså..." Alltså... VAD TRODDE HAN????? Så vansinnigt dumma människor det finns!!!

Imorgon ska jag alltså ut och jobba ideellt hela dagen och försöka klämma in lille brorsonens matcher. Och på lördag är det årets sommarfest i stugan!!!!!  Vi blir nog inte så många iår, men det ska bli så kul ändå!!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: FrkU

kanske jag dyker uppoch förgyller tillvaron i tältet...

2009-07-31 @ 12:28:47
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0