Helg igen

Och oj vad veckan gick fort. Har helt enkelt inte hunnit blogga - och varit för slö när jag kommit hem. Många möten, pass i infodisk med massor av spännande frågor. Kul!

Igår var jag ute med FrkU. Vi var några tjejer (JA JAG ÄR TJEJ; INTE TANT!!) som satt och snattrade mycket om MÅNGA olika saker... Hahaha... Kul !! Och timmarna gick såå snabbt! Otroligt vad 7 timmar kan springa iväg utan att man märker det... Mysigt ställe var vi på och gott vin - tack FrkU! Sedan hände något konstigt!! Jag blev trött och vid midnatt när de andra gick vidare, så gick jag till busstationen och tog en taxi hem. På vägen dit träffade jag ett antal personer att snattra lite till med och ett par som jag helst hade velat glömma att de existerade. Nå ingen slog ned mig - bara ett par ilsket stirrande ögon... Konstigt... När man talar om trollen :-)

I kväll blir det lite festande igen... Hos trevliga vänner i Fjällbackatrakten! Ska bli jättekul, för det var ett tag sedan. Har jag tur blir det lite WII-spelande också! OCh den HÄR gången SKA jag vinna!!!  Tävlingsinriktad - JAG?? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0