Varför kan jag inte vara NORMAL???

Suck... Så har det börjat igen - arbetet med kioskerna på Oddevolds hemmamatcher... Glatt kastade jag mig in i arbetet med att förbereda allting inför att fotbollsföräldrar skulle komma och hjälpa till och allt flöt som smort... Eller vad jag ska säga... Kaffet puttrade glatt i bryggaren och varmkorvarna värmdes så fint i sin låda. Till slut om även föräldrarna som skulle hjälpa till denna dag och denna gång "fick jag" två män i 35årsåldern på min lott. Så inte så tokiga ut heller... Jag visade dem runt, talade om var allt fanns och vad allt kostade - så långt var allt väl... Tills de en bit in på matchen frågade vad de skulle göra "nu". Vad gör jag då?? JO... Säger till dem : "Ni kan gå och pilla på korven och känna så den är bra"   GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH... De sa ingenting... Men deras blickar sa en del... Då flydde jag en stund... Tänkte att jag går inte dit igen... Men jag var ju tvungen... Men jag höll mig i skinnet... Smsade min kära FrkU, men fick ingen större sympati - snarare ett asgarv :-) Och det är ju det enda man kan göra åt eländet - ASGARVA... Men VARFÖR VARFÖR VARFÖR kan jag aldrig lära mig att tänka först och tala sedan!!??!!

Lite plåster på såren blev det dock efter matchen när jag gick förbi omklädningsrummen och spelarna gick omkring i enbart kalsonger hihi.... Vältränade var de...

Kommentarer
Postat av: FrkU

Du är den du är för att glädja mig helt klart....Detta är iofs ett av det roligaste du sagt... och gjort...

ASGARV... och nej, ingen sympati från mig, du e gift & har en egen karl, jag e singel och DU får se nakna karlar överallt.... Så de bara rättvisa som skipas...

2009-08-10 @ 09:18:27
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0