Sooo proud of myself!!

Jo, men kan nog kalla det för att jag haft bloggtorka, men jag har helt enkelt varit för lat för att skriva inlägg från mobilen... Vi har varit i stugan sedan i måndags, vilket har varit helt underbart, men nu är vi tillbaka i stan igen för att tvtta och förbereda oss för jobbstarten på måndag. Försöker dock förtränga detta liiite till eftersom jag vet hur mycket det är att göra och det omedelbart!!

Hårt arbete har det varit även denna vecka :-) Roligt har jag haft. När jag inte myst med maken har jag nämligen byggt en hundkoja!!! Wohooo!! Och här kommer dokumentationen!


Har här sågat upp en del av virket och placerat viktig dryck högst upp...



Första spikarna på plats!!




Stommen är nu klar!! Fin, eller hur!?!





Golv på plats och större delen av väggarna...





Hmm... Tror det kan behövas något som håller uppe taket...



Sådär! Nu är ena takstommen på plats! Sedan blev jag tvungen att göra uppehåll för fest!!



Nu ska vi bara välta rätt alltihop så taket kan spikas på!!



Taket på... Lätt som en plätt!! Och...



Nu ska det på färg, men det får vänta tills nästa vecka eftersom jobbet, som sagt var, väntar...

Någon som vill jag ska bygga något?? :-D


Kommentarer
Postat av: FrkU

WEOW!!! inte illa...!!! riktigt nice.... och så vinglaset MYCKET nära.... du en kvinna i min smak... lr nåt.. ja du fattar... har han flyttat in?

2009-08-08 @ 22:50:30
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: The librarian

Nja. Han har i alla fall gått husesyn! Jag la in ett par chips som han gärna ville ha! :-)

2009-08-10 @ 08:19:13
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bella

Snyggt!!! Mycket snyggt!! :-) Har du haft taklagsfest ännu?? ;-)

2009-08-10 @ 17:45:11
Postat av: The Librarian

Nej, taklagsfesten får vänta tills helgen! Fast han e såå tokig, Lilla Bobby... Han vill bjuda in sina vänner kossorna och hästen och den odrägliga tuppen!! Suck... DE får ju inte plats i kojan, ju...

2009-08-10 @ 18:13:59
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0