Söndag

Vilket mysko väder vi har. Ena stunden vräker regnet ned, nästa skiner solen. Sedan skiner solen SAMTIDIGT som regner vräker ned... ASG!! Tur att det finns regnkläder!! Och viadukter att ställa sig under när man är ute med lilla vargen.

Igår skulle maken och jag ha myskväll och spela spel med sonen och hans flickvän. Tyvärr blev det tokigt... MAten drog ut på tiden och maken hann bli alldeles för hungrig, så när han glatt hävt i sig käket mådde han jätteilla och fick ligga och vila resten av kvällen... Nåja, jag förgiftade honom inte iaf... JAg pelade TP med "barnen", men vi orkade inte spela klart :-)

OCh så ville jag in till maken också... Nu har han onti ögat och är på sjukhuset en stund. Inte så kul för honom eftersom han fullständigt HATAR sjukhus... Men ibland måste saker kollas upp. Nej, FrkU, det är INTE ålderkrämpor :-)

Snart kommer han hem och då ska jag fixa mat :-) I tid ikväll...

Och så är det ju Finkampen i eftermiddag!! Kul!

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0