Lite frustrerad...

Tycker foten tar lång tid på sig att läka. Vart jag än ska gå, så tar det TID!!! Men jämförelsevis (med när dumfoten skadades urspringligen) har jag faktiskt klarat mig bra. Förra gången tog det ca 7 år innan jag kunde jobba igen :-) . Fast det var ju liiiiite värre. Denna gång har svullnaden redan gått ned en hel del, räcker med en krycka - redan nu, operation är överhuvudtaget inte aktuellt. Woho!! Med lite sjukgymnastik ska det nog fixa sig ganska snart ändå... Om jag bara kommer åt att ringa dem nä de har telefontid.

I morgon blir det lite firande av två jobbarkompisar som fyllt 50 resp 60 år. Ska bli lite kul. De kommer att utsättas för olika grenar och sedan fortsätter vi med middag tillsammans i Trollhättan. Och på fredag har vi upptakt... Det ska bli jättespännande att sitta hela dagen i ett konferensrum... :-D

Hupp!


Kommentarer
Postat av: FrkU

Hoppas du slipper vara med på div. grenar då. Men kanske kast med liten krycka kunde vara något.

Skulle vara kul att se dig med lite vin innanför västen, hoppandes på en krycka... hahaha

Ha en fin dag!!

Kram

2009-08-20 @ 08:32:20
URL: http://frku.blogg.se/
Postat av: FrkU

Nu tycker ja att du ska blogga lite.....

2009-08-27 @ 10:56:52
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0